DOLAR

45,9013$% -0.03

EURO

53,4898% 0.19

STERLİN

61,7201£% 0.12

GRAM ALTIN

6.647,93%1,07

TAM ALTIN

44.055,00%1,09

BİST100

13.662,75%-1,64

BİTCOİN

3367805฿%-2.02492

a
  • Spor
  • Kadınlar 3. Liginde futbolcular arasında arbede yaşandı
Güncellenme - Mayıs 24, 2026 20:38
Yayınlanma - Mayıs 24, 2026 20:38

Kadınlar 3. Liginde futbolcular arasında arbede yaşandı

Bolu’da gerçekleştirilen Kadınlar 3. Ligi maçında, Gençlikspor ve Karaçayırspor takımları arasında oynanan karşılaşma esnasında ciddi bir gerginlik yaşandı. Karşılaşma sırasında çıkan tartışma hızla büyüyerek arbedeye dönüştü.

Maçta Ortaya Çıkan Gerginlik

Saha, Karaçayır Mahallesi’nde bulunan futbol sahasında kurulmuştu ve karşılaşma heyecanlı bir şekilde başladı. Ancak, maçın ilerleyen dakikalarında taraflar arasındaki tansiyon yükseldi. Oyuncular arasında başlayan sözlü tartışma, kısa süre içerisinde fiziki müdahalelere sahne oldu. Bu olaylar, hem futbolcuların hem de teknik ekibin araya girerek durumu yatıştırmaya çalışmasıyla sınırlandı.

Hakem Kararları ve Sonuçlar

Olayların büyümesi üzerine hakem, disiplin kuralları çerçevesinde ciddi önlemler aldı. Toplamda, Karaçayırspor’dan üç futbolcu ve Gençlikspor’dan iki futbolcu olmak üzere beş oyuncuya kırmızı kart gösterildi. Bu kartlar, çıkış gerekçesi olarak kural ihlalleri ve güç kullanımını gösterdi.

İlgili haber: Attila Topaloğlu, 26. ölüm yıldönümünde Lefkoşa Kabristanlığı’nda anıldı

Maç Sonrası Gelişmeler

Olayların ardından oyuncular sahayı terk ederken, gerginlik devam etti. Her iki takımın oyuncuları, yapılan uyarılara rağmen karşılaşma sonrası da birbirleriyle sözlü münakaşalarını sürdürdü. Olayların ardından yetkililer ve hakemler, olayın nedenlerini ve olası önlemleri değerlendirmek üzere toplantı düzenleyeceklerini belirtti.

İlgili haber: Crystal Palace ve Rayo Vallecano UEFA Konferans Ligi finalinde buluşuyor

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Acun Ilıcalı’dan Hull City için Premier Lig hedefi

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0
Site Haritası