DOLAR

45,9013$% -0.03

EURO

53,4898% 0.19

STERLİN

61,7201£% 0.12

GRAM ALTIN

6.647,93%1,07

TAM ALTIN

44.055,00%1,09

BİST100

13.662,75%-1,64

BİTCOİN

3367805฿%-2.02492

a
  • Gündem
  • Oğuz, Bakanlık ve bağlı dairelerdeki personelle bayramlaştı
Güncellenme - Mayıs 26, 2026 14:38
Yayınlanma - Mayıs 26, 2026 14:38

Oğuz, Bakanlık ve bağlı dairelerdeki personelle bayramlaştı

İçişleri Bakanı Dursun Oğuz, Kurban Bayramı vesilesiyle bakanlık merkezinde ve bağlı dairelerde çalışan personelle bir araya geldi ve bayramlaşma töreni gerçekleştirildi.

Bakanlıktan alınan bilgiye göre, düzenlenen bayramlaşma etkinliğine müsteşar ve daire müdürleri de katılım sağladı. Bakan Oğuz, katılımcılarla tek tek ilgilendikten sonra herkesin bayramını kutladı.

Birlik ve Dayanışma Mesajı

Bakan Oğuz, bayramların paylaşma ve yardımlaşma duygularını pekiştiren özel günler olduğunu vurguladı. Kamu hizmetlerinin aksamadan sürdürülebilmesi için çalışanların gösterdiği özverinin büyük önem taşıdığını belirtti. Bu anlamda, personele teşekkürlerini ileterek, onların fedakarca çalışmalarının takdir edilmesi gerektiğini ifade etti.

İlgili haber: Genel Kurul toplandı: Gündemde 5 yasa tasarısı var

Teşekkür ve İyi Dilekler

Bakan Oğuz, tüm personele ve ailelerine sağlık, huzur ve mutluluk temennisinde bulunarak, bayramın sevgi ve bereket getirmesini diledi. Görevlerini özveriyle yerine getiren tüm çalışanların emeklerinin boşa gitmediğini belirterek, onları takdir etti.

İlgili haber: Son bir haftada 10 yangın, 33 özel servis olayı

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Başbakan Üstel: Bayramlar, sevgi ve birlik zamanı

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0
Site Haritası