45,9013$% -0.03
53,4898€% 0.19
61,7201£% 0.12
6.647,93%1,07
44.055,00%1,09
13.662,75%-1,64
3367805฿%-2.02492
İçişleri Bakanı Dursun Oğuz, Kurban Bayramı vesilesiyle bakanlık merkezinde ve bağlı dairelerde çalışan personelle bir araya geldi ve bayramlaşma töreni gerçekleştirildi.
Bakanlıktan alınan bilgiye göre, düzenlenen bayramlaşma etkinliğine müsteşar ve daire müdürleri de katılım sağladı. Bakan Oğuz, katılımcılarla tek tek ilgilendikten sonra herkesin bayramını kutladı.
Bakan Oğuz, bayramların paylaşma ve yardımlaşma duygularını pekiştiren özel günler olduğunu vurguladı. Kamu hizmetlerinin aksamadan sürdürülebilmesi için çalışanların gösterdiği özverinin büyük önem taşıdığını belirtti. Bu anlamda, personele teşekkürlerini ileterek, onların fedakarca çalışmalarının takdir edilmesi gerektiğini ifade etti.
İlgili haber: Genel Kurul toplandı: Gündemde 5 yasa tasarısı var
Bakan Oğuz, tüm personele ve ailelerine sağlık, huzur ve mutluluk temennisinde bulunarak, bayramın sevgi ve bereket getirmesini diledi. Görevlerini özveriyle yerine getiren tüm çalışanların emeklerinin boşa gitmediğini belirterek, onları takdir etti.
İlgili haber: Son bir haftada 10 yangın, 33 özel servis olayı
Başbakan Üstel: Bayramlar, sevgi ve birlik zamanı