DOLAR

45,9013$% -0.03

EURO

53,4898% 0.19

STERLİN

61,7201£% 0.12

GRAM ALTIN

6.647,93%1,07

TAM ALTIN

44.055,00%1,09

BİST100

13.662,75%-1,64

BİTCOİN

3367805฿%-2.02492

a
  • Gündem
  • Erenköy-Karpaz Belediye Başkanı Bakırcı, personel ile bayramlaştı
Güncellenme - Mayıs 26, 2026 16:52
Yayınlanma - Mayıs 26, 2026 16:52

Erenköy-Karpaz Belediye Başkanı Bakırcı, personel ile bayramlaştı

Erenköy-Karpaz Belediyesi Başkanı Hamit Bakırcı, Kurban Bayramı nedeniyle belediye çalışanlarıyla bir araya geldi ve samimi kutlamalarda bulundu.

Belediye Personeline Bayram Tebriği

Belediye hizmet binasında gerçekleşen bayramlaşma etkinliğinde, Bakırcı, personelle tek tek ilgilenerek iyi dileklerini iletti. Bu ziyaret, çalışanların bayram sevincini paylaşmak ve dayanışmayı pekiştirmek amacıyla düzenlendi.

Başkan Bakırcı’nın Mesajı

Başkan Bakırcı, belediye çalışanlarının kamu hizmetlerinin aksamadan devamında kritik bir rol oynadığını vurgulayarak, tüm personele emekleri için teşekkür etti. Ayrıca, bayramların toplumdaki bağları güçlendiren önemli günler olduğunu belirtti.

İlgili haber: Başbakan Üstel Güzelyurt’ta projeleri yerinde inceledi

Bayramın Anlamı ve Kutlama Dili

Kurban Bayramı’nın, paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştirdiğini dile getiren Bakırcı, belediye çalışanlarına sağlık, huzur ve mutluluk dolu bayramlar diledi. Bu özel günlerde birlik ve beraberliğin önemine dikkat çeken başkan, toplumun refahı için hep beraber çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.

İlgili haber: Kasaplar Birliği’nden KTEZO’ya destek çağrısı: Yerli ete teşvik

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

56 yaşındaki işçi boya yaparken merdivenden düştü

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0
Site Haritası