45,9013$% -0.03
53,4898€% 0.19
61,7201£% 0.12
6.647,93%1,07
44.055,00%1,09
13.662,75%-1,64
3367805฿%-2.02492
Erenköy-Karpaz Belediyesi Başkanı Hamit Bakırcı, Kurban Bayramı nedeniyle belediye çalışanlarıyla bir araya geldi ve samimi kutlamalarda bulundu.
Belediye hizmet binasında gerçekleşen bayramlaşma etkinliğinde, Bakırcı, personelle tek tek ilgilenerek iyi dileklerini iletti. Bu ziyaret, çalışanların bayram sevincini paylaşmak ve dayanışmayı pekiştirmek amacıyla düzenlendi.
Başkan Bakırcı, belediye çalışanlarının kamu hizmetlerinin aksamadan devamında kritik bir rol oynadığını vurgulayarak, tüm personele emekleri için teşekkür etti. Ayrıca, bayramların toplumdaki bağları güçlendiren önemli günler olduğunu belirtti.
İlgili haber: Başbakan Üstel Güzelyurt’ta projeleri yerinde inceledi
Kurban Bayramı’nın, paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştirdiğini dile getiren Bakırcı, belediye çalışanlarına sağlık, huzur ve mutluluk dolu bayramlar diledi. Bu özel günlerde birlik ve beraberliğin önemine dikkat çeken başkan, toplumun refahı için hep beraber çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.
İlgili haber: Kasaplar Birliği’nden KTEZO’ya destek çağrısı: Yerli ete teşvik
56 yaşındaki işçi boya yaparken merdivenden düştü