DOLAR

45,9013$% -0.03

EURO

53,4898% 0.19

STERLİN

61,7201£% 0.12

GRAM ALTIN

6.647,93%1,07

TAM ALTIN

44.055,00%1,09

BİST100

13.662,75%-1,64

BİTCOİN

3367805฿%-2.02492

a
  • Türkiye
  • Dursun Özbek seçimde oyunu kullandı
Güncellenme - Mayıs 23, 2026 12:51
Yayınlanma - Mayıs 23, 2026 12:51

Dursun Özbek seçimde oyunu kullandı

Galatasaray Spor Kulübü Olağan Seçim Toplantısı'nda mevcut başkan ve başkan adayı Dursun Özbek, 1 numaralı sandıkta oy verdi. Özbek, yeni dönemde daha fazla hizmet hedeflediklerini söyledi.

Galatasaray Spor Kulübü’nün olağan seçimleri başladı ve süreç devam ediyor. Kulüp başkanı ve aynı zamanda aday olan Dursun Özbek, oyunu 1 numaralı sandıkta kullanarak oy verme işlemini tamamladı.

Başkan Özbek’ten Seçim Sonrası Açıklama

Oyunu kullandıktan sonra basın mensuplarına konuşan Dursun Özbek, bu seçimlerin kulüp için önemli olduğunu belirterek, “Galatasaray ailesine hayırlı olmasını diliyorum. Geçmişte verdiğimiz hizmetlerin üzerine daha da koymak adına yeni dönem için ciddi çalışmalar yapacağız. Tüm genel kurul üyelerine söz veriyorum, Galatasaray 26-28 döneminde başarılarla dolu bir yıl geçirecek.” ifadelerini kullandı.

Diğer Üyeler de Oylarını Kullandı

Aynı sandıkta Galatasaray Divan Başkanı Aykutalp Derkan ve Galatasaray İkinci Başkanı Metin Öztürk de oylarını kullandı. Seçimlerin sonucu merakla beklenirken, kulübün yeni dönemde hangi ismin yöneteceği büyük ilgiyi üzerinde topluyor.

İlgili haber: Havza Atatürk Evi, Milli Mücadele’nin iletişim izlerini koruyor

İlgili haber: İstanbul’da Bayramda Yoğun Trafik Uyarısı

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Yarın Süper Lig’e yükselecek son takım belli olacak

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0
Site Haritası